Tereza Mocová
narozena 1980, vdaná, dvě děti
Profese
Pedagožka, koučka a mentorka, lektorka, překladatelka anglického jazyka
Současné působiště
-
Učitelka angličtiny na ZŠ Purkrabka
-
AKADEMIE Libchavy - programy pro pedagogické pracovníky a seberozvojové kurzy
-
Koučka, průvodkyně
Pracovní zkušenosti
-
2017 – 2021 Učitelka angličtiny a CLIL na ZŠ Kunratice
-
2016 – 2017 Vychovatelka, ZŠ Purkrabka
-
2014 Lektorka semináře "Firemní překlad a tlumočení", FF UK
-
2008 – 2015 Interní překladatelka/tlumočnice AJ, RWE, a.s.
-
2005 – 2008 Interní překladatelka/tlumočnice AJ, Pražská teplárenská, a.s.
-
2004 – 2005 Lektorka anglického jazyka AJ, Language House
-
Průběžně Lektorka AJ a překladatelka na volné noze
Vzdělání
-
2022-2024 Facilitace systemických konstelací, AKADEMIE
-
2023 Systemická pedagogika, Tvořivá škola
-
2022 Skupinové koučování, AKADEMIE
-
2019 Víkendový improvizační workshop pro začátečníky, Simona Trávníčková
-
2019 Víkendový improvizační workshop pro mírně pokročilé, Simona Trávníčková
-
2019 Aplikovaná improvizace pro kouče a facilitátory, Raymond van Driel
-
2019 Náš svět se tvoří v našich hlavách, Systemická fabrika (30 h)
-
2019 Čtením a psaním ke kritickému myšlení (40 h)
-
2019 Typologie MBTI, RWCT (40 h)
-
2018 Druhá spirála kouče, Koučink akademie (73 h)
-
2018 Jak na proměnu kultury školy, aneb "Zrození kmenového vůdce", Job (8 h)
-
2016 První spirála kouče, Koučink akademie (64 h)
-
2016 Studium pedagogiky, SSŠP Pedagogiky a sociálních služeb
-
2015 Narodím se za rok, roční sebepoznávací program pod vedením Surya Cinzia Donnoli
-
2013 Respektovat a být respektován, Spol. pro mozkově kompatibilní vzdělávání (32 h)
-
2010 Rigorózní zkouška, literární překlad, FF UK, PhDr.
-
1999 – 2005 Magisterské studium překladatelství, angličtina/francouzština, FF UK, Mgr.
Co vám právě já mohu nabídnout?
Nabízím bezpečný a důvěrný prostor pro zastavení a prozkoumávání pracovních i osobních témat, podporu na cestě. Stejně jako ostatní koučové věřím, že jsme všichni v pořádku. Věřím, že i když někdy nemáme ten pocit, řešení existuje. Že i když někdy ztrácíme přístup ke svým zdrojům, máme je. Tento přístup v sobě neustále posiluji a nabízím ho dál. Nabízím také samu sebe se svým příběhem. To, co mi funguje. Znám realitu základní školy a nabízenou inspiraci v ní sama využívám a rozvíjím. A učím se nabízet i svou zranitelnou stránku. I já stále jdu, hledám a sem tam selhávám.
I proto mě baví téma práce s chybou, které si nesu životem a ráda ho sdílím s ostatními.